برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی M62 سامسونگ منتشر شد

نوشته شده در تاریخ1401-01-17 توسط
دوست داشتن

اپدیت اندروید m12

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 را برای گلکسی M62 منتشر کرد. این بروزرسانی چه چیزهایی را به گوشی ام ۶۲ اضافه می‌کند؟

سامسونگ طی ماه‌های اخیر آپدیت One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را برای تعدادی از گوشی‌های هوشمندش منتشر کرده است. حالا نوبت به انتشار این بروزرسانی برای گوشی گلکسی M62 در چندین کشور رسیده است. این بروزرسانی با نسخه فریمور M625FXXU2BVC3 برای گوشی ام ۶۲ منتشر شده و کاربران در کشورهای برزیل، اندونزی، عربستان سئودی و امارات متحده عربی دریافت آن را گزارش کرده‌اند. این آپدیت شامل پچ امنیتی ماه مارس ۲۰۲۲، رفع باگ‌ها، بهبود عملکرد و پایداری بهتر دستگاه می‌شود.

اگر شما هم صاحب گوشی M62 هستید، همین حالا با رفتن به تنظیمات گوشی خود و سپس صفحه Software Update، روی دکمه Download and install کلیک کنید تا اگر این بروزرسانی برای منطقه جغرافیایی شما هم منتشر شده بود، بتوانید آن را نصب کنید.

امکانات آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی گلکسی M62

آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲، رابط کاربری جدیدی را به همراه بخش جدید Color Palette، نوارهای ضخیم‌تر تنظیم روشنایی و تنظیم ولوم صدا، قابلیت بهتر نمایشگر همیشه روشن و حالت تیره، ویجت‌های بهتر، گزینه‌های بیشتر برای ویجت‌های صفحه هوم و صفحه قفل و غیره ارائه می‌کند. سامسونگ اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خودش را هم در این نسخه بروز کرده است.

منبع : sammobile

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

صفحه اصلی

پنل کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

پنل کاربری