برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ
برچسب‌ها

نرم افزار بازی‌سازی core در ios و macOS

نوشته شده در تاریخ1401-01-27 توسط
دوست داشتن

Core ابزاری است که امکان ساخت بازی برپایه‌ی موتور Unreal Engine را ارائه می‌دهد. این ابزار که اکنون برای رایانه‌های شخصی دردسترس است تابستان امسال برای iOS و macOS نیز منتشر خواهد شد.

Core یک برنامه‌ی رایگان مبتنی‌بر رایانه‌های شخصی است که برپایه‌ی Unreal Engine توسعه داده شده و به افراد اجازه می‌دهد به‌راحتی بازی‌های موردنظر خود را بسازند. Manticore Games توسعه‌دهنده‌ی Core روز جمعه اعلام کرد این ابزار تابستان امسال برای iOS و macOS نیز دردسترس قرار خواهد گرفت. این برنامه درحال‌حاضر فقط برای ویندوز منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را ازطریق فروشگاه اپیک‌گیمز دانلود کنند. گسترش این ابزار به پلتفرم‌های اپل می‌تواند به‌میزان درخورتوجهی بر افزایش محبوبیت آن تأثیر داشته باشد.

به گزارش TheVerge، روز جمعه در جریان برگزاری سالگرد انتشار Core در فروشگاه اپیک‌گیمز، این شرکت در بیانه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد درحال‌حاضر بیش از ۵۰ هزار بازی، محیط بازی و رویداد برپایه‌ی Core ساخته شده است. امکان بازی بین‌پلتفرمی در نسخه‌های macOS، iOS و ویندوز فعال خواهد شد و توسعه‌دهندگانی که قصد دارند بازی‌های موردنظر خود را روی موبایل ارائه دهند، می‌توانند از امروز با مجموعه‌ای از ابزارهای بهینه‌سازی iOS کار کنند.

Core تنها برنامه‌ی متاورسی‌ای نیست که روی پلتفرم‌های بیشتر منتشر خواهد شد. متا نیز هفته‌ی گذشته اعلام کرد درحال‌ کار روی نسخه‌ی وب و موبایل Horizon Worlds است. این عنوان درحال‌حاضر فقط در هدست‌های واقعیت‌مجازی Quest دردسترس قرار گرفته است. Roblox که اکنون برای رایانه‌های شخصی، مک، موبایل و اکس‌باکس منتشر شده به‌تازگی یکی از مهندسان پلی‌استیشن را به‌استخدام خود درآورده و این موضوع نشان می‌دهد این بازی بسیار محبوب احتمالاً برای کاربران کنسول‌های سونی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب: بازی سازی, core
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

صفحه اصلی

پنل کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

پنل کاربری