برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آنر مجیک 4 لایت معرفی شد؛ نام جدید برای X30/X9 5G

نوشته شده در تاریخ1401-01-18 توسط
دوست داشتن

شرکت آنر به تازگی از گوشی آنر مجیک ۴ لایت رونمایی کرد. این گوشی از طراحی و مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد و در واقع نسخه تغییر نام داده شده X30/X9 5G است.

بسیاری از شرکت‌های چینی به تغییر نام برخی از گوشی‌هایشان و عرضه آن‌ها با نامی جدید علاقه زیادی دارند. تا پیش از این، شیائومی به انجام این کار معروف بود اما حالا به نظر می‌رسد آنر هم می‌خواهد تعدادی از گوشی‌هایش را با نام‌های مختلف در کشورهای مختلف روانه بازار کند. گوشی آنر مجیک ۴ لایت، جدیدترین محصول شرکت آنر است که در اصل، نسخه‌ای تغییر نام داده شده از آنر ایکس ۳۰ است. جالب است بدانید این گوشی، با نام آنر ایکس ۹ ۵G نیز به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی و ویژگی‌های گوشی آنر مجیک ۴ لایت

در حال حاضر گوشی آنر مجیک ۴ لایت تنها در بازار کشور فرانسه به فروش می‌رسد. این مدل در تنها یک نسخه مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، راهی بازار شده است. گوشی آنر Magic4 Lite در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی قابل سفارش است.

طراحی کلی گوشی یادآور گوشی‌های بالارده و حتی پرچمدار است اما این گوشی، به تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام مجهز شده است. پیش از هر چیز بهتر است به یاد داشته باشید اگر به دنبال خرید این گوشی هستید، به هیچ وجه سراغ مدل آنر ایکس ۳۰ نروید. با وجود مشخصات و ظاهر یکسان، مدل X30 به دلیل فروش در کشور چین به خدمات گوگل مجهز نیست اما مجیک ۴ لایت، از تمام سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین گوشی آنر به یک نمایشگر بزرگ ۶٫۸۱ اینچی مجهز شده است. این پنل IPS LCD دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ است و خوشبختانه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. با این که ماژول دوربین این گوشی شباهت زیادی به دوبین مجیک ۴ آنر دارد اما خبری از یک دوربین قدرتمند نیست و آنر به استفاده از یک ستاپ استاندارد برای گوشی‌های میان‌رده بسنده کرده است. حسگر اصلی دوربین این گوشی آنر ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنارش یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی آنر مجیک ۴ لایت هم که از طراحی موسوم به حفره‌ای استفاده می‌کند ۱۶ مگاپیکسلی است.

یکی از شباهت‌های این گوشی به آنر مجیک ۴، باتری آن است. Honor مجیک ۴ لایت به یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند در تنها ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ شود. این سرعت شارژ با استفاده از یک آداپتور ۶۶ واتی قابل دستیابی است.

قیمت گوشی آنر مجیک ۴ لایت

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت جدیدترین گوشی آنر به صورت رسمی رسانه‌ای نشده اما در صورتی که قیمت این مدل مانند آنر ایکس ۹ ۵G باشد، باید انتظار یک میان‌ررده ۳۱۰ دلاری را داشته باشیم.

منبع : GSM Arena

برچسب: آنر
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

صفحه اصلی

پنل کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

پنل کاربری